2014. október 28., kedd

Készüljünk a Halloweenre 2. Sütemények



Miután kikristályosodott az előző bejegyzésben, hogy mit is ünneplünk Halloweenkor és hogyan  íme néhány ötlet, hogy miket készíthetünk a bulira. Első körben süteményeket (mini muffinokat) hoztam, amiket díszítettem. A díszítést a gyerkőcök is élvezni fogják, nem csak a sütemények elfogyasztását, ez biztos! ;-)

Most az alap kókuszos-csokis mini muffin volt, amiknek a tetejét olvasztott csokival megkentem és ezekre ragasztgattam a gumicukor fogsort, a kis töltött csokigolyót (ezek voltak a szemek és szintén olvasztott csokival készítettem neki egy-egy pöttyöt a szemének).
A pókháló olvasztott fehér csokoládéból készült, amihez kis tölcsért készítünk. Akár sütőpapírból is hajtogathatunk hozzá tölcsért vagy mélyhűtőbe való erősebb műanyag tasakból is jól ki lehet nyomni szintén sütőpapírra, majd hűtőbe téve egy rövid időre gyorsan megszilárdul és egyszerűen le lehet szedni a papírról.


Holnap folyt. köv. ismét jövök egy ötlettel! ;-)




Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails