2014. május 27., kedd

A mákos guba tálalva!




A hétvégén szomszédos-bográcsbanhalászléfőzős-mákosgubás-kiskarácsony volt. :-) Volt szerencsém a mákos guba nem is akármilyen tálalásában részt venni az egyik kedves szomszédom által, aki nagy mestere ennek.
Nagyon tetszenek az ilyen és ehhez hasonló tányérdesszertek, ez is egy külön művészet még a cukrászaton belül is. Fantasztikus volt látni ahogyan a sok kis apró részletből felépül ez az alkotás. Mert valljuk be, ez már tényleg az. Nyilván kellő szakértelem is kell hozzá, amit most végignézhettem az elejétől kezdve és még kipróbálhattam én is.
Köszönöm szépen a lehetőséget Veres Sándor! :-)




A mákos guba és statisztái :-) 
mákos guba- ezt készítettem én meg a fotót, a többi nem az én érdemem :-)
vanílisodó
eper szósz
pillecukor
mentalevél
ostya
angyalhaj
agar zselé kaviár







Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails