2012. szeptember 10., hétfő

Horgászos-motoros torta 60. születésnapra




Ha a nem írtam volna le, akkor is egyértelmű lett volna szerintem mindenki számára, hogy 60. születésnapra készült ez a torta. Nagyon-nagyon konkrét elképzelések voltak és nem győztem írni a "menüpontokat" a kívánságokról, hogy milyen is legyen a torta. Horgászos, piros motoros, 60-as számforma, arany-ezüst ésésésés... aztán próbáltam én is szűkíteni egy kicsit ezt a kört megfelelve az elképzeléseknek, mégis egy kereten belül maradni. Így jött az ötlet egy beszélgetés közben, hogy mi lenne ha a horogra az a piros motor akadna... :-))


Az arany is megjelent a tortában, egy hal kapta meg ezt a nemes szerepet, hogy ebben a színben pompázzon - akinek nem sikerült horogra akadnia. Tény, hogy rengeteget elszöszmötöltem vele, de imádom az ilyen kis apró részleteket a tortákon. Készítettem a horgász mellé egy vödröt is, benne vízzel (hidegzselé) és halakkal.
Remélem, hogy kellően elnyerte az Ünnepelt tetszését is a torta és neki is tetszettek ezek az apró ötletek. :-)





Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails