2012. augusztus 24., péntek

Panna cotta bogyós gyümölcsökkel


A szokásos nagy szerelem, panna cotta. Számomra megunhatatlan, gyorsan elkészül és roppant könnyű desszert. Már többféle variációban készült a blogon is: eper szósszal pohárban, rózsaborsos áfonya szósszal, és volt már erdei gyümölcsös szósszal készült változata is.
Ehhez a verzióhoz mindenféle bogyós gyümölcsöt használtam (fagyasztott volt, mert nem fértem már a mélyhűtőben így felhasználásra kellett, hogy kerüljön), természetesen friss gyümölcsből is készülhet, de most hűtő kisöprés volt. Szeder, málna, ribizli... de tetszőlegesen választható hozzá bármi. Villával egy kicsit összetörtem és egy pici porcukorral kevertem össze.

A recept megtalálható ITT de most a gyümölcsszószt nem készítettem el hozzá.

Készíthető kis pohárkákban melyre a gyümölcsöt természetesen csak tálaláskor kanalazzuk rá. 

1 megjegyzés:

Roza írta...

Szuper nagyon!:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails