2012. augusztus 21., kedd

Jegeskávé


Igazából nem is recept ez inkább csak ötlet. Most megint jönnek a forró napok és jól eshet a kávé is nagyon-nagyon hidegen.

Nincs más dolgunk hozzá, mint előző nap elkészíteni a kávét a szokásos módon (na jó azért lehet hígítani ha valaki  presszókávét szokott inni és ebben az esetben érdemes két adagot is lefőzni)- én most Nescafét használtam hozzá és ízesítettem is. Jégkockatartóba töltöttem és hibernáltam őket a fagyasztóban. Másnap a kávé jégkockákat pohárba tettem és tejjel felöntöttem.


4 megjegyzés:

egycsipet írta...

Ááá, ez mekkora! :))))

Ildyco írta...

Ez nagyon jó ötlet, megszállott kávé-mániáskét ki is fogom próbálni :)))

Böbe Morzsák írta...

Egy pohárral most nekem is jól esne...
Átnéztem a tortáidat. Gyönyörűségesek! Te melyiket szeretnéd, hogy megvarrjam?

Eszter írta...

Böbe! Írtam e-mailt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails