2012. július 4., szerda

Építész-tervező torta



Amint az előző bejegyzésnél is említettem, nem marad a blog torták nélkül a nyárra annak ellenére, hogy nem készülnek újak. Ezt a tortát még júniusban készítettem nagyon jó kis történettel övezve. A szemközti házban lakó szomszédok kértek meg, hogy készítsek az Ünnepelt részére tortát. Jóban vagyunk, így természetesen örültem a felkérésnek az ötletet hallva. Ugyanis az Ünnepelt épületek, társasházak tervezésével foglalkozott. Milyen érdekes véletlen (pedig véletlenek nincsenek is), hogy a mi házunkat, lakásunkat is Ő tervezte. :-)
Így kétség sem fért ahhoz, hogy egy lakás tervrajzát is a tortára teszem majd valamilyen formában. Végül ostyára nyomtatták ki ezt nekem és még egy-két díszt is készítettem a tortára, mint a vonalzót, a ceruzát és a pausz papírt. (ezeket tragantból készítettem). A torta oldalára téglák kerültek díszítésként. Természetesen a 80-as ünnepelt szám is a tortára került, a lakás méreténél tüntettem fel négyzetméterben. :-)
Belül csupa-csupa csokis volt kakaós piskótával és trüffel krémmel töltve.



6 megjegyzés:

tejszínhab írta...

Szenzációs! :)

Pixie Pie írta...

Szuper! :)

Katucikonyha, írta...

Állati jó lett! Az a ceruza rajta, király!

marisz57 írta...

Nagyon klassz!Még a lakás tervrajza is rajta van! Díjazom az ötletet is!

Dankóné R. Magdi írta...

Ez döbbenetes! Hihetetlen, amennyi kreativitással, türelemmel és szakértelemmel készíted a tortákat. No, meg a szeretet is látszik rajtuk. :-)

Eszter írta...

Kedves Magdi!
Nagyon kedves vagy, köszönöm, igazán jól esik, amit írsz.
Képzeld el, hogy pár hete kalandoztam az oldaladon húsmentes ételeket keresgélve. :-) Fantasztikus a blogod, remek ételekkel! Gratulálok hozzá és csak így tovább, egészen biztos ma kiválasztok onnan valamit! ;-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails