2012. április 2., hétfő

Borosüveg torta díszdobozban


 


Az egyik kedvenc tortán mostanság (jó ezt leírni egy-egy újabb torta megalkotásakor de tény, hogy mindig vannak aktuális kedvencek). Már maga az, hogy az Ünnepelt 95. (!!!) születésnapjára kell tortát készítenem fülig érő mosolyt csalt az arcomra. :-) Teljesen rámbízták a tortát, hogy milyen legyen, csak az ízét választották ki. Azért faggatásba kezdtem, mert szerettem volna személyes tortát készíteni. Mi a hobbija, mi az amit igazán szeret, stb... Mondták, hogy nagyon szeretett régebben kertészkedni, de a tortára mégsem ezt a témát választattuk, hanem az igazi másik nagy kedvencét: a bort. Egyből egy borosüvegre gondoltam amit díszdobozba lehetne tenni szép mélybordó bársony ölelésében. Mivel az Ünnepelt még a hölgyeket is nagyon szereti, így arra gondoltunk, hogy apró jelzésként tüntessük fel a borosüveg címkéjén, így kapott helyett egy női alak is az üvegen. :-) Én azért "elrejtettem" még a bor alkoholtartalmában is a 95-ös számot. :-)


A díszdoboz oldalait előtte nap kiszabtam és hagytam száradni. Ki gondolná, hogy a szabálytalanul fekvő bársonyt a legnehezebb "élethűre" elrendezni a tortán? Én nem gondoltam rá bár amit egyszer régebben készítettem ékszerdoboz torta, azon is készítettem már ilyet, de feladta a leckét.
Maga a borosüveg is torta, rendesen megtöltve és kifaragva, burkolva. Erre az Ünnepelt azt hitte, hogy valóban egy üveg bor és majdnem kikapta a tortából-az elmesélések szerint. :-))) A címkét előre elkészítettem, kifestettem, majd óvatosan helyeztem, ragasztottam az üvegre.
Nagyon szerettem készíteni, imádtam nézegetni a tortát, amíg át nem adtam és olyan öröm volt hozzájárulni egy 95. születésnap ünnepléséhez a tortámmal. :-)
Belül trüffel krémmel töltöttem meg a tortát.



6 megjegyzés:

Névtelen írta...

Mielőtt elolvastam a címet, csak a képeket látva én is azt hittem, hogy igazi! :D Nagyon jóóóóóóó! :)

marisz57 írta...

Ez gyönyörű! Méltó a 95. szülinaphoz és az elmondások alapján illik az ünnepelt jelleméhez.
elhiszem, hogy öröm volt csinálni is a tortát, de biztos, hogy finom is volt!

Cilee írta...

Hihetetlenül élethűen néz ki.
Rögtön kiszúrtam a 95%-ot, és az életkorra gondoltam, de elhessegettem, biztos nem! Aztán mosolyogtam, mikor olvastam. Igazi frappáns, nem szokványos, és persze mesteri kivitelezésű torta ez ilyen idős ünnepeltnek. Egészen biztos vagyok benne, hogy nagyon tetszett neki.

Eszter írta...

Nagyon szépen köszönöm ezeket a kedves sorokat! ;-)

Nemesné Zsuzsa írta...

Gratulálok a munkáidhoz, Eszter! Sztem sok profi cukrászt megszégyenítően ötletesek a torták és a kivitelezésük fantasztikus! Jó egészséget kívánok Neked a blogot olvasóknak meg azt, h. minél több recepttel örvendeztess meg bennünket :)

Eszter írta...

Köszönöm Zsuzsa, nagyon kedves vagy! Örülök nagyon mindig az ilyen visszajelzéseknek! :-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails