2012. január 30., hétfő

3 csajos torta, azaz: szivárványos, katicabogaras és cicás torta

szivárványos torta
3 leányzónak készítettem tortát még egy pár héttel ezelőtt. Egy 5 éves ikerpárnak és egy 6 éves ünnepeltnek. Nem szabták meg, hogy milyenek legyenek. Először kicsit gonban is voltam aztán jöttek az öteletek amikkel előálltam és nagy örömömre rá is bólintottak. Így álmodtam meg az egyik tortát ami szivárványos volt színes nyalókákhoz hasonló tekervényekkel. Most először próbáltam ki ezt a rakott technikát, amit Lengyel Józsefnél láttam először és már régóta tervezem, hogy kipróbálom, remek alkom volt ez hozzá.

katicabogaras torta
A másik torta szép pisztáciazöld alapszínt kapott, virággal a tetején és egy katicával, az oldalán is feldíszítve, masnival átkötve, kicsi csillogással. A harmadik tortán pedig egy fekete macskusz kapott helyett belegabalyodva a fonalba, 3 kisegér társaságában.
Olyan jó volt látni ezt a 3 tortát együtt. Nem utolsó alkalom volt ez a rakott technika sem, nagyon szerettem és olyan mutatós lett a torta.

Cicás torta orr nélküli egerekkel (szerencse, hogy észrevettem) :-)

Egérkék már orrokkal
Joghurtos gyümölcsös, trüffel krémes és tejszínes vaníliás ízüre készítettem a tortákat.
Sajnos nem tudam jó fotókat készíteni a tortákról mert sötét volt de bízom benne, hogy is elnyeri tetszéseteket.

9 megjegyzés:

tejszínhab írta...

Nagyon édes torták! A cicás a kedvencem :)

Solyi írta...

Nagyon jók lettek!:d Szerintem a szivárványos a legtutibb.:)

Tortabirodalom-Orsi írta...

Nagyon édesek! Balkezes vagy?

Okki írta...

Nagyon tetszenek a tortáid, főleg a szivárványos! Ügyes vagy! :)

Eszter írta...

Köszönöm! Nekem is a szivárványos a kedvencem. :-)

Orsi! Nem, jobbkezes vagyok. Miért kérdezed?

Tortabirodalom-Orsi írta...

Mert balra haladtál a csíkokkal. :) Nagyon szeretem ezt a technikát, én jobbra haladok vele. Ezért gondoltam, hogy talán balos vagy. :) Csak megakadt rajta a szemem :)

Gabi, a tortatanonc írta...

Eszter, már nagyon kíváncsi voltam a tortáidra! Nagyon tetszenek! Nekem is a szivárványos a kedvencem - a kommenteket elolvasva azt hiszem, én is ugyanezt az irányt választottam, nekem fordítva lenne "fordítva"! :)
De mind a három nagyon édes, tényleg igazi csajos-bájos tortácskák!
Hű és most látom, kerek 200 olvasód van. GRATULÁLOK! Kívánom, hogy még nagyon sok csoda kerüljön ki a kezeid közül és még sok-sok száz és ezer blogolvasót bűvölj el velük! :)

Névtelen írta...

Valahonnan ismerősek a képek! (ha érted mire gondolod?!) :)
Nekem a szivárványos tetszik legjobban, de mindhárom aranyos, és mindháromban benne van az ízlésed is!
A 200, illetve 201 olvasóhoz pedig gartulálok!

Eszter írta...

Köszi mindenkinek és a 200, illetve a 201 olvasómnak is! Nagyon örültem, amikor láttam és a nagy érdeklődést is! :-)

gasztropalánta! töröm, töröm még a fejem... ;-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails