2011. szeptember 29., csütörtök

Verdás Villám McQueen torta



A bölcsiben ismertük meg Benedeket, akinek ez a Verdás torta készült 3. születésnapjára.
Nem mondom, hogy nem ijedtem meg, amikor meghallottam azt, hogy Villám McQueen. Egyrészt azért, mert autó, másrészt azért, mert ez valóban jól kell megcsinálni, mert bután tud kinézni ha nem is hasonlít rá. :-) Nekem az autó torta készítése nagy kihívás és van is mit gyakorolnom. (Még jó, hogy Bogó jelenlegi kérése születésnapjára, hogy egy Verdás tortát készítsek neki...) :-)
(A fotókon miért látszódnak olyan kis mikro méretű keményítő szemcsék, amiket szabad szemmel nem is látok??? :-) )
Mivel kicsi tortát szerettek volna (10 szeletes), ezért arra gondoltam, hogy marcipánból formázom meg az autót és teszek még rá kiegészítőket.
Belül síma vaníliás piskótát töltöttem meg tejszínes-vaníliás és trüffel krémmel.

6 megjegyzés:

M@rti írta...

Tök jó ez a mini verda! Meg az egész tortán minden arányos-aranyos.
Igen, a szemcsék sokkal jobban látszanak fényképen...tapasztaltam. Viszont fordítva is volt már: ami életben rossz lett, a fotón tök jól nézett ki.

Katucikonyha, írta...

Nagyon klassz lett!!

Gabi, a tortatanonc írta...

Micsoda szuper Verda! A figura is nagyon tetszik, meg az egész torta együtt! Édes-cuki, igazán jól sikerült! ...tudtam én ezt már előre, fénykép nélkül is! :)

tejszínhab írta...

Nagyon jófej! Én az egész sütésből a fényképezést utálom a legjobban, sose tudom normálisan összehozni - de hát végülis a sütésről szól a blogom, bár a fotók azért sokat tudnak nyomni a latban :)

Eszter írta...

Köszi lányok, kedvesek vagytok! :-)

Bianka írta...

Nagyon aranyos

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails