2011. február 23., szerda

Tarhonya leves


Mint a múltkor is említettem egy szem imádott gyermekem leveses korszakát éli. Ezzlel a levessel örvendeztettem meg, nem mellékesen én is nagyon szeretem ezt a levest.

Hozzávalók:
kb 10 dkg füstölt, húsos szalonna
3 marék tarhogya
1 fej vöröshagyma apróra kockázva
3 szál répa
1 szál fehérrépa
1/2 zellergumó
pirospaprika

bors

A szalonnát felkockázzuk, majd megpirítjuk. Hozzáadjuk a hagymát és a tarhonyát is, amiket szintén megpirítunk egy kicsit. (érdemes még abban a fázisban hozzáadni a szalonnához a hagymát és a tarhonyát, amikor még nem pirult meg teljesen, nehogy megégjen, amíg a többi hozzávaló is pirul)
Rátesszük a pirospaprikát, majd egyből felöntjük vízzel.
A feldarabolt zöldségeket is hozzátesszük, ízesítjük, majd puhára főzzük őket.

5 megjegyzés:

Ditta tortái írta...

Finom lehet,nagyon szép a tálalás!

Kati írta...

Én is imádom a leveseket, és az ilyen zöldséggel dúsítottakat méginkább. Ki fogom próbálni.

Eszter írta...

Ditta, köszönöm!
Kati! Hajrá! ;-)

Foodafok írta...

Valami hasonló játszódik az én életemben is. Gyermek kedvence a Tarhonya leves és a Tojás leves. Nekem is. Mikor 18 hónapon keresztül Bécsben dolgoztam, azt vettem észre, hogy az osztrákok a szállodában nem igazán levesesek. 2-3 havonta, ha sikerült hazajönnöm egy pár napra, elötte telefonáltam Édesanyámnak, hogy FŐZZÖN LEVEST!!! Visszatérve a gyermekemre, még jó, hogy nem a Teknőc leves a kedvence. Anyagilag tönkremennék.

Eszter írta...

:-))) Még lehet az is, hogy megkedveli! És akkor a cápauszonyról még nem is beszéltünk. :-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails