2010. november 3., szerda

Gránátalmás joghurtkrém


Azt hiszem így születnek a jó receptek, amiket igazából nem is úgy szerettünk volna elkészíteni, ahogyan sikerült. Történt ugyanis, hogy a barátainkat vártuk vendégségbe és desszertként egy joghurt tortát szerettem volna készíteni. A történet ott vett egy csavart, hogy Bogónak a délutáni alvásából, 10 perc elteltével egy köhögőroham verte ki az álmot a szeméből. Ez mindazt vonta maga után, hogy az alvásidő alatt tervezett "sütésem" így csúszott-az altatás újra próbálkozása mkiatt. Olyannyira, hogy a joghurt tortának esélye sem lett volna megdermednie, így mentő ötletként jött a pohárkrém ötlete, vagyis ez a recept.
Nekem nagy kedvencem lett. A gránátalma annyira nagyszerű benne, imádom!

Hozzávalók: (6 főre)
4 doboz Danone Activia natúr joghurt (140 grammos doboz)
2 dl habtejszín (cukrozott Meggle, növényi alapú)
4 ek porcukor
pár csepp málnapiros ételfesték
2 gránátalma magja

2-2 doboz joghurtot külön tálba teszek, majd mindegyiket ízlés szerint porcukorral ízesítem. (én cukrozott habtejszínt használtam, így nem kellett bele sok cukor)
Az egyik adag joghurtba pár csepp málnapiros ételfestéket teszek és jól összekeverem.
A gránátalmákat félbe vágom és egy tál felett kiszedem a magokat. nekem nagyon jól bevált, hogy a félbevágott gránátalmát egy fakanállal párszor megütögettem, így kicsit meglazultak a magok benne, majd kiskanállal kikapargattam őket. A magokat beleszórom a joghurtba, de a díszítéshez tegyünk félre belőle.
A keményre vert habtejszínt elfelezem és összekeverem a joghurttal, majd a két színű krémet egymásra rétegezve poharakba szedem.
Hidegen tálalom.

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails