2010. szeptember 7., kedd

Dupla fehér csokis-sztarcsatellás muffin


Egy héttel ezelőttig felállt a hátamon a szőr a muffin láttán-hallatán. Nem tudom miért, egyszerűen ki nem állhattam, pedig nem kóstoltam rosszat (de jót sem, mert mindig elkerültem) Egyszer aztán valami történt (egészen biztosan :-) ), mert késztetést kezdtem érezni, hogy nekem márpedig szükségem lesz egy muffin sütőre, ugyanis elkezdtek pörögni a fejemben a muffin különböző változatai. Olyannyira, hogy hozzá is jutottam egy sütőformához és menten kipróbáltam. Nekem nagyon ízlett. 1 napjuk sem volt a muffinoknak. Már megvan előre a terv, hogy milyen sorrendben követik majd egymást a kis muffinok.
A recept igazából 3 receptből áll össze, amik igazán szimpatikusak voltak számomra.

Hozzávalók: (12 darabhoz)
1 pohár joghurt (esetünkben Danone görög sztracsatellás)- bár ez 125 ml, a méréshez 150ml-es poharat használtam
2-3 ek tej
2 tojás
1 joghurtos pohár cukor
1/2 joghurtos pohár olaj
1 cs sütőpor
2 joghurtos pohár liszt
100 g (1 tábla) fehércsoki + 1 tábla a bevonáshoz

A cukrot a tojással fehéredésig keverem robotgéppel, majd hozzáadom az olajat. Ezzel is jól összekeverem, majd a joghurttal és a tejjel is.
A lisztet a sütőporral együtt átszitálom, a csokit apróra darabolom egy késsel, majd a liszthez keverem és kis adagonként hozzákeverem egy fakanál segítségével a tojásos-joghurtos masszához.
A muffin formát papírokkal kibélelem és mindegyik formát kb 3/4-ig töltök a tésztával.
180 fokra előmelegített sütőbe teszem és kb 20-25 perc alatt megsütöm őket.

Amitől dupla csokis névre hallgat:
A másik tábla fehér csokit gőz felett felolvasztom és a muffinok tetejére öntöm.

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails